A fotó címe melett találhatsz 2 gyorsértékelő gombot. Ezzel lehetőséged nyílik a képek tetszik/nemtetszik értékelésére, annélkül, hogy jobban kielemeznéd a képet.
A hozzászólások alján látható az értékelő doboz. Erről bővebb segítséget ott találsz.
Amíg a képet nem értékelted addig más felhasználók értékelésének csak a szöveges részét láthatod, és a kép tulajdonosát sem ismerheted meg.
A kep rendkivul jo! A cimet viszont nem talalom annak, noha probalod erositeni a leirasban is. Viszont a kepen nem erzem, hogy a tetovalas megbelyegezne amodellt. A mai vilagban az egyeniseg egyfajta kifejezese az egyen altal. Mig a megbelyegzes a kozosseg altal kirott buntetes az egyenre.
Ez a bonyolultabb a mostaniakból, ezért ezt választom.
Egyfelől harcolunk a stigmák ellen, mert megfkülönböztetnek ugyanakkor stigmákat teszünk mindenhova mint a hím ragadozók, majd stigmákat teszünk magunkra, hogy ha másban nem, legalább az önként választott jelékben különbözzünk- így válunk uniformizálttá még a bőrünkkkel is.
Néha elgondolkozopm azon, hogy az evolúció a szaporodás értdekében nyitva hagyta azt, hogy a hímek díszesebbek legyenek az alkalmazkodás helyett: hogy tán túl nagy ár ez abban, hogy a férfiak korábban halnak...
Nagy ár ez néhány nap oroszlánságért....
Néha azon dondolkodom, hogy ez a kultúrális evorlúció géneik torzulásával végül is az emberiség pusztulásához vezet egy világméretű kataklizma nélkül is...
Pedig itt most csak divat van és jelek, önként vállalt jelek....
Jelek voltak a középkorban is például a himlő jelei a bőrön, - remélem nem jön divatba többé...
grat leyka
Válasz:
megint kulcsfogalmakat írtál le. még ha a szó legszorosabb értelmében veszem is: a nyugati civilizáció tetoválási szokásait tekintve nem egyéb a fogyasztói létben való részvételnél. nincs köze pl. az orosz börtönlakók konkrétan - képben - megfogalmazott jelentéshalmazaihoz, úgy értem, esetleg eltérő tartalommal, de hasonlóan valamilyen jelentést bíróan, se a maori, vagy afrikai törzsi, vagy a közel kelet - nőkön, férfiakon nem látható, mert elrejtett, de létező - személyes tartalmú tetoválásaihoz. itt a szalonok katalógusaiból kiválasztható és giccsé silányuló ábráit lehet kérni és ezek a jelentés nélküli ábrák ismétlődnek bretagne-tól gdanskig... és így válik a megkülönböztető jel léte uniformizálttá. kivétel csak akkor akad, ha a tetoválás visszanyerve eredeti funkcióját, viselőjének személyes elkötelezettségét jelzi, mondjuk egy apertura képében a tarkón... a hím díszességének kérdése érdekes kérdés. gábor, te sokat fotóztál néprajzot, nyilván láttad, hogy a népviseletek esetében nagyon látványosan, de még az öltöny-szmoking vs. koktélruha-estélyi vonal mentén is a férfi, még ha díszes is olykor, messze elmarad a nőktől - mert ugye a nő az ember virága, szemének gyönyörködtetője :) az állatvilágban épp ellenkezőleg, a hímek a díszesek, a fácántól a guppiig. írod is az okot, és az árát is :) aztán ebből a szabályszerűségből lép ki olykor egy - egy hím az individualzimus jegyében...
Itt is jó a kidolgozás. Na persze ezt nem is kellene leírni, mert Nálad ez természetes, és azt hiszem elvárható. ;) Csak azért írom mégis, hogy kopjon a billentyű.